جدیدترین خودروهای ۲۰۱۷ از برترین برندهای جهان
خودروهای روز دنیا ۲۰۱۷
هر ساله در بازار پررقابت خودروسازی دنیا بروزترین مدلها با برترین امکانات روز عرضه میگردد. برندهای برتر خودروساز دنیا همواره به دنبال جذب مشتریان تازه و جلب رضایت مشتریان قدیمی هستند. تمام خودروسازان دنیا در رقابتی سخت تلاش میکنند در بازار جهانی از یکدیگر سبقت بگیرند. خریداران نیز سلایق و خواستههایی متفاوت از هم دارند و همین علت موجب طراحیهای متفاوت در ساخت ماشین شده است هست. ولی مسابقه خودروسازان تا چهاندازه و جهت چند درصد از آنها اهمیت دارد
جدیدترین خودروهای ۲۰۱۷ از برترین برندهای جهان
ایمنی، مصرف سوخت کمتر، قیمت مناسب و خدمات بعد از فروش از جمله معیارهایی هستند که هنگام خرید ماشین در نظر گرفته میشوند. توجه به قشنگی نیز یکی از همین موارد است و جهت بعضی افراد اهمیت بیشتری دارد.این ۵ عامل در گزینش تاثیرگذار هستند.
در ادامه بروزترین خودروهای عرضه شده است معرفی می گردند:
ترنس Am مدل ۲۰۱۷
پرفورمنس نیرومند کامارو و استایل کلاسیک آن بعضی اوقات باعث روشن شدن جرقهی بعضی نوستالژیها در ذهن از جمله پونتیاک میشود و در این میان TAW پنجمین نسل کامارو را بصورت ترنس Am 77-78 درآورده هست. در این نسخه پرندههای معروف، هود قشنگ و موارد خاطرهانگیز دیگر دیده میشوند. کار طراحی بر روی پلتفرم آلفا انجام شده است و دو نوع آپشن جهت استایل ماشین در دسترس است: مدل ۱۹۶۹ و یا نمای مربوط به وقت راهزنان.
استفاده | تویوتا | استفاده | نیسان | ماشین | سیستم | بروزترین خودروها | خودروسازان برتر
هر نسخه پیشرانهی ارتقا یافتهی ۸ سیلندر LT1 را دریافت خواهد نمود و با غرش خود یادآور خاطرات خوش قدیم خواهد بود.
بیوک لاکراس ۲۰۱۷
بیوک لاکراس طویلتر، کوتاهتر، صیقلیتر و عریضتر خواهد شد و طبق گفتهی خودروساز راحتتر و سریعتر از قبل خواهد بود. در حقیقت مهندسان مجبور شدهاند تا تغییراتی را در دماغه و شیشهی جلو به وجود بیاورند. شما همچنین میتوانید صندلیهای جلوی ماساژ دهنده را نیز سفارش دهید. این ماشین از همان پیشرانهی موجود در کادیلاک XT5 و شورلت کامارو استفاده خواهد کرد.
جدیدترین خودروهای ۲۰۱۷ از برترین برندهای جهان
جگوارXE2017
عبارات مهم : استفاده – تویوتا زمان زیادی از رانندگی ما با نسخهی اروپایی XE در ژانویهی ۲۰۱۵ نگذشته هست. جگوار با عرضهی این ماشین به یکی از داغترین سگمنت های خودرویی وارد شده است بنابراین جهت مسابقه به مقادیر مناسبی از نمای ظاهری خوب، پیشرانهی نیرومند و هندلینگ عالی مجهز گردیده است.
وقتی که بهصورت شانهبهشانه با ب ام و سری ۳ حرکت کنید، بهتر میتوانید به تواناییهای این ماشین پی ببرید. پلتفرم این ماشین با برادران XF و اف پیس یکی است و همین داستان دربارهی پیشرانهها، گیربکس و سیستم چهارچرخ محرک نیز صدق میکند.
استفاده | تویوتا | استفاده | نیسان | ماشین | سیستم | بروزترین خودروها | خودروسازان برتر
فیات ۱۲۴ اسپایدر ۲۰۱۷
این یک بدنه و یک نام تازه جهت مزدا میاتا هست. البته فیاتا هم خوانده میشود! این ماشین به همراه میاتا در هیروشیما ساخته میشود و از پیشرانهی ۱٫۴ لیتری توربوی فیات با ۱۶۰ اسب بخار قدرت بهره میگیرد. گزینههای مربوط به گیربکس نیز همانند میاتا ۶ سرعته ی دستی یا اتوماتیک هستند و نسخههای آبارث از بعضی شرح ظاهری اصلاح یافته سود میبرند. انتظار میرفت که فیاتا یک آلفا رومئو باشد ولی در آخرین لحظات به فیات تبدیل شد.
رست است که این ماشین در ژاپن ساخته میشود ولی این یک اختلال عملکرد کلاسیک ایتالیایی به عالی ترین شکل هست. پیشرانهی خستهی دوج دارت که در زیر کاپوت نسخهی آبارث قرار گرفته از علایق ما نیست
جدیدترین خودروهای ۲۰۱۷ از برترین برندهای جهان
نیسانGT-R2017
همهچیز به جز سقف، درها و شیشه در سوپرکار نیسان تازه شدهاند. جلوپنجره و سپر حالا تقریباً یکی شده است و ورودیهای تازه هوا و دیفیوزر عقب باعث اصلاح عملکرد ماشین شدهاند. نیسان بهصورت کامل نمای داخل ماشین را با بهکارگیری غربیلک فرمان جدید، داشبورد و کنسول پوشیده از چرم عوض کردن داده و صفحه لمسی ۸ اینچی و طرح سادهشدهی کلیدها به چشم میخورد.
پلت فرم ممتاز خودرو، قوای محرکه و پروفیل کلی ماشین دستنخورده باقیماندهاند. این یک جراحی پلاستیک قابلتوجه جهت گودزیلا است ولی ما همچنان منتظر GT-R تماماً تازه هستیم.
آلفا رومئو جیولیا ۲۰۱۷
همه چیز تازه هست. پلتفرم تازه آفارومئو نخستین سدان فروخته شده است در این دهه در آمریکا را مزین کرده هست. جیولیا از دو پیشرانه سود میبرد که اولی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۷۶ اسب بخار قدرت بوده و دومی ۶ سیلندر ۲٫۹ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار میباشد. گفته شده است که حداکثر سرعت نسخهی ۶ سیلندر ۳۰۷ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر نیز ۳٫۸ ثانیه میباشد.
جیولیا بیش از آنکه عملکردی باشد، قشنگ هست. انتظار میرود که آلفا با عرضهی جیولیا درک آمریکاییها نسبت به خودش را عوض کردن دهد.
لینکلن کانتیننتال
کانتیننتال ۲۰۱۷ جایگزین MKS قدیمی شده است و با انبوهی از امکانات لوکس از جمله صندلیهای گرم و سرد شونده با تنظیم در ۳۰ جهت عرضه میشود. در سال ۲۰۱۷ سیستم چهارچرخ محرک و پیشرانهی انحصاری ۶ سیلندر اکوبوست توئین توربو با حجم ۳ لیتر نیروبخش این ماشین خواهد بود. قدرت این پیشرانه ۴۰۰ اسب بخار است.
نچه که قدیمی است به سیستم کنترل رانندگی لینکلن مربوط میشود که در دیگر مدلها نیز یافت میشود و به خریداران این اجازه را میدهد تا مشخصات رانندگی و سواری را با ذائقهی خود تنظیم کنند.
تویوتا ۸۶ ۲۰۱۷
با فوت برند سایون، خودروی دوستداشتنی FR-S زیر چتر تویوتا قرار گرفت. همچنین نام مهم خود را از دست داده و به ۸۶ تبدیل شد و به همراه نام تازه از ویژگیهای دیگری چون غربیلک فرمان جدید، بعضی ارتقاهای سیستم تعلیق، نسبتهای دندهی بهبودیافته و… بهرهمند شد و جهت آنهایی که میخواهند خودشان دنده را عوض کنند، پیشرانه ۵ اسب بخار اضافی دریافت کرد و به خروجی کلی ۲۰۵ اسب بخاری دستیافت.
آنچه از گذشته باقیمانده به پیشرانهی تخت ۴ سیلندر ۲ لیتری مربوط میشود که با گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک آپشنال همراه هست. ما هنوز هم منتظر نسخهی توربوشارژدار این ماشین یا حداقل نسخهی کانورتیبل خواهیم ماند.
جگوار اف پیس
تقریباً همهچیز تازه هست. از نخستین شاسیبلند جگوار انتظار میرود تا کارهای بزرگی را انجام دهد. آفرود قوی؟ بهتر است که نیمنگاهی به برادرش یعنی لندروور بیندازید. اف پیس بهصورت چهارچرخ محرک است ولی بهتر است که از بزرگراه خارج نشوید. اگر نیاز دارید تا از گلولای عبور کنید دلواپس نباشید. آیا این ماشین پرفروشترین مدل جگوار خواهد بود؟ ۱۰۰ درصد. یشرانهها، گیربکس و سیستم تعلیق یکراست از دیگر نسخهها قرض گرفته شدهاند.
تویوتاC-HR2017
چیزی که زندگی خود را به عنوان یک کراس اوور دو در و با نام سایون شروع کرده درنهایت به کراس اوور کامپکت ۴ در تویوتا تبدیل شده است هست. با استایل زاویهدار خود، هاچبک C-HR به مصاف رقبایی همچون مزدا CX-3، نیسان جوک و هوندا HR-V میرود. دو پیشرانه قابل سفارش خواهد بود: نسخهی هیبریدی ۱٫۸ لیتری پریوس با ۱۲۰ اسب بخار قدرت و یا پیشرانهی ۴ سیلندر توربوی ۱٫۲ لیتری که با گیربکس ۶ سرعته ی دستی یا نمونهی CVT قابل سفارش هست. در بازار آمریکا گیربکس CVT در دسترس خواهد بود. همهی نسخهها بر پلتفرم معماری جهانی تازه تویوتا سوار خواهند شد که این پلتفرم استحکام بدنه را بالابرده و دینامیک رانندگی اسپورتی را در پیچها به ارمغان میآورد.
آئودی Q2
شاسیبلند کامپکت آئودی راهی متفاوت از برادران Q7/Q5/Q3 را در بحث استایل برگزیده و متفاوتتر از آنها به نظر میرسد. در نمای خارجی خطوط منحنی و زاویهدار را میبینیم و نمای داخل نیز خاص محصولات آئودی هست. ماشین بهصورت استاندارد دیفرانسیل جلو است و البته سیستم کواترو نیز قابل سفارش خواهد بود.
آئودی این ماشین را برپایه همان پلتفرم بکار رفته در گلف و A3 میسازد بنابراین از همان پیشرانههای استفادهشده در این خودروها سود خواهد برد.
مزدا CX-9
در مقایسه با مدلی که جانشین آن شده،CX-9 سبکوزنتر هست. مزدا پیشرانهی قدیمی ۶ سیلندر ۳٫۷ لیتری با ریشههای مربوط به فورد را کنار گذاشته و از نسخهی ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری توربو با ۲۵۰ اسب بخار قدرت استفاده کرده هست. بالاترین مدل CX-9 Signature نامیده میشود که از چرم ناپا، تریم چوب و چراغهای LED خاص بهره میبرد.
این ماشین از تکنولوژیهای Skyactiv از جمله شاسی قدیمی استفاده میکند که در مدل CX-5، مزدا ۶ و ۳ نیز بکار رفته است.
شورولت تراورس
کراس اوور بزرگ شورولت از پلتفرمی که در کادیلاک XT5 و جی ام سی آکادیا بکار رفته استفاده خواهد کرد. این کراس اوور به لطف معماری تازه سبکوزنتر شده است و احتمالاً از همان پیشرانهی بهروز شدهی آکادیا که نسخهای ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری است بهره خواهد برد. این پیشرانه میتواند با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جدیدی که با همراهی فورد توسعه یافته جفت شود.
برخلاف آکادیا، تراورس ردپاهای مهم نسل قبل را دنبال خواهد کرد. تراورس با ۳ ردیف صندلی و سیستم چهارچرخ محرک در دسترس خواهد بود.
ولکس واگن تی کراس
برادر کوچکتر تیگوان کراس اوور تماماً تازه ساب کامپکت خواهد بود. فولکس هنوز نام مهم را مشخص نکرده ولی عالی ترین حدس ما به کانسپت تی کراس برمیگردد که در موتورشو ژنو معرفی گردید.
همانند مدل کانسپت، این ماشین از پلتفرم بکار رفته در سایر ساختههای این شرکت استفاده خواهد کرد.
نیسان آرمادا
این ماشین دیگر روی پلتفرم تیتان ساخته نخواهد شد. آرمادا بر پایهی پاترول پیریزی شده است و از پیشرانهی ۸ سیلندر ۵٫۶ لیتری و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک استفاده خواهد کرد.
نیسان فاصلهی بین محورهای آرمادا را کم کردن داده و بر پهنا و طول آن افزوده و از وزن کلی ماشین نیز کم کرده است.
نیسان این ماشین را کماکان با تریم های SV،SL و پلاتینیوم عرضه میکند.
فولکسواگن کراس بلو
فولکس در حال تدارک کراس اوور ۳ ردیفه ی جدیدی جهت مقابله با تویوتا هایلندر و هوندا پایلوت هست. ما هنوز نام مهم و مدل این ماشین را نمیدانیم ولی نسخهی تولیدی میتواند از خط مشی کانسپت کراس بلو که در تصویر مشاهده میکنید پیروی نماید.
کراس اوور میدسایز فولکس از پلتفرم MQB این کمپانی استفاده خواهد کرد و میتواند از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری پاسات یا ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو بهرهمند گردد.
همچنین نسخههای هیبرید و پلاگین هیبرید نیز در دسترس خواهند بود. مدل تازه بهطور خاص جهت بازار آمریکا تدارک دیده میشود.
لندروور دیسکاوری
کانسپت دیسکاوری ویژن نسل آیندهی دیسکاوری را نشان میدهد. لندروور میگوید که این ماشین بین رنجروور و مدلهای در شرف عرضهی دیفندر قرار خواهد گرفت.
انتظار میرود که دیسکاوری از پیشرانههای موجود که مشمول بر نمونههای ۴ سیلندر توربودار و نسخههای ۶ و ۸ سیلندر سوپرشارژردار هستند استفاده کند.
نمونههای ۴ سیلندر ۲ لیتری توربودیزل و ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل را نیز نباید فراموش کرد. نسخهی هیبرید نیز در دسترس خواهد بود و احتمالاً این پیشرانهها به گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک متصل خواهند شد.
لینکلن نویگیتور کانسپت
درهای گالوینگ غیرعملی و رکابهای آبشاری این کانسپت، نویگیتور ۲۰۱۸ را نمیسازند. در داخل کابین صندلیهای گرم و سرد شوندهای که در ۳۰ جهت تنظیم میشوند و در کانتیننتال معرفی شدهاند احتمالاً وجود خواهد داشت.
زیر کاپوت نیز میتواند پیشرانهی آشنای ۶ سیلندر ۳٫۵ لیتری اکوبوست استفادهشده در F-150 با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار بکار رود. گیربکس نیز احتمالاً نسخهی دوباره تنظیمشدهی ۱۰ سرعته ی اتوماتیک رپتور خواهد بود.
پورشه کاین
کاین تازه بر پایهی پلتفرم تازه MLB شکل میگیرد و سبکتر از نسل فعلی میباشد. پورشه ظاهر عضلانیتری به این شاسیبلند بخشیده و نمای داخل کابین نیز گیراتر از قبل خواهد بود.
انتظار میرود که پیشرانهها همان نسخههای قبلی مشمول بر ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری،۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری توئین توربو،۶ سیلندر سوپرشارژدار هیبرید و ۸ سیلندر ۴٫۸ لیتری توئین توربو باشند.
ولوو XC40
این کراس اوور کوچک کاملاً تازه هست. این ماشین بر پایهی معماری تازه مدولار ولوو و با همراهی جیلی شکل گرفته است.
حتمالاً پیشرانهی ۴ سیلندر ولوو در این مدل بکار گرفته خواهد شد و نسخهی هیبرید نیز وجود خواهد داشت. ممکن است پیشرانههای ۳ سیلندر نیز به میدان آیند.XC40 پلتفرم یکسانی را با سدان جدید S40 و واگن V40 به اشتراک خواهد گذاشت.
جدیدترین خودروهای ۲۰۱۷