دستگاه سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

دستگاه: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی اعتراف محسن هاشمی راجع به انتصابات اصلاح طلبانه

    محسن هاشمی در باره خروج خود از شورای شهر و گزینش به عنوان شهردار پایتخت به روزنامه شرق گفت:بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند این کار ممکن است باعث ازهم پاشیدگی ش

    اعتراف محسن هاشمی راجع به انتصابات اصلاح طلبانه

    اعتراف محسن هاشمی راجع به انتصابات اصلاح طلبانه

    عبارات مهم : کربلا

    محسن هاشمی در باره خروج خود از شورای شهر و گزینش به عنوان شهردار پایتخت به روزنامه شرق گفت:بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند این کار ممکن است باعث ازهم پاشیدگی شورا شود. هنوز هم همین مطرح می شود. جهت ریاست شورا جایگزین هست، ولی بنا بود کسی نرود تا این عنوان باب نشود. این قضیه هم مثل حجاب بانوان هست، اگر شل کنند دیگر نمی شود کنترلش کرد! ولی بخش دیگری از شورا با این نظر موافق نیستند و نظر دیگری دارند.

    اعتراف محسن هاشمی راجع به انتصابات اصلاح طلبانه

    *البته اگر قضیه را اعتقادی ببینید، خدا تا به حال نخواسته ما شهردار شویم (با خنده) و البته در این شرایط، شهردارشدن هم ریسک بالایی دارد و در شرایط امروز که پایتخت کشور عزیزمان ایران با ابرچالش های متعددی مواجه هست، هرکسی مسئولیت بپذیرد، موفقیت برایش دشوارتر از گذشته هست.

    *در جامعه این طور جا افتاده که هرکسی شهردار یا معروف شود، می خواهد مدیر جمهور شود. این عنوان نادرست است و نمی توان این طور تصور کرد.

    محسن هاشمی در باره خروج خود از شورای شهر و گزینش به عنوان شهردار پایتخت به روزنامه شرق گفت:بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند این کار ممکن است باعث ازهم پاشیدگی ش

    * ارتباط خیلی خاص ای با مقام معظم رهبری ندارم و براساس وظیفه چند بار به دیدار ایشان رفته ام که آن هم مرتبط با پرسشها فوت پدر بوده هست. ایشان بعد از فوت پدر توجه خوبی داشتند، خبر ارزشمندی دادند، نماز ایشان را خواندند و مجلس ختم گرفتند و درست این بود که ما جهت تقدیر خدمت ایشان برویم و بعد از آن هم چند جلسه جهت مباحث متفاوت رفتم و در حاشیه آن گزارشی راجع به شهر، شهرداری و شورا داده ام.

    *موضوع اربعین ابعاد فرهنگی، عبادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی دارد و در این میان، شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هم وظیفه خدمت رسانی دارد. در گذشته روی این عنوان افراط وجود داشت؛ ولی ما بنا داریم ضمن کمک به برگزاری این مناسبت، از هزینه های غیرضروری و تبلیغاتی جلوگیری شود.در گذشته جهت یک مأموریت چند میلیارد تومان هزینه را می گذاشتند و این واکنش‌ها با انجام وظایف قانونی تفاوت دارد. حساسیت شورا هم به علت همین رفتارهای گذشته است و بعضی می گویند باید قطع شود. در عراق هم دو نوع سیاست هست؛ زمانی لباس رفتگری می پوشیدند و بعد می گفتند کل نظافت کربلا با شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. حالا ممکن که نظافتی هم نباشد ولی فیلم آن جلوتر منتشر می شود. سیاست دیگر هم این است که چند خیابان کربلا را به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران می دهند و می خواهیم جهت ثوابش آنجا کاری کنیم. ولی نظر من این است که نباید به گونه ای برخورد شود که انگار عراقی ها نمی توانند نظافت شهرشان را انجام دهند و اگر ما نباشیم فلان و بهمان می شود. کارها باید بدون تبلیغ و لوگو و کاملا بی نام باشد.

    *در بودجه ٩٧ کدی جداگانه جهت اربعین داریم که حدود دوونیم میلیارد تومان است که با توجه به زیاد کردن قیمت اکثر اقلام این رقم می تواند زیاد شود و به همین خاطر شهرداری لایحه ای را به شورا آورده تا مجوز بگیرد. نظر شورا این بود که شهردار با استفاده از ردیف های ١٦ و ١٧ یا مبالغ در اختیار شهردار، مسئله را حل کند ولی شهردار جهت اینکه به چيزي متهم نشود، لایحه را آورده هست. حالا تصمیم راجع به این لایحه با شوراست.

    اعتراف محسن هاشمی راجع به انتصابات اصلاح طلبانه

    *برای سال ٩٦ کمتر از 9 میلیارد هزینه شده است است و فکر می کنم امسال کمتر نیز بشود. آن وقت تبلیغات وسیعی می کردند و اگر روی ١٤٠٠ عمود بین نجف تا کربلا تبلیغ راه اندازی کند، هزینه زیادی دارد. ولی اکنون اعلام شده است که هر فردی در هر قالب و سطحی می خواهد به کربلا برود، برایش خدمت افتخاری فرض می شود و حق مأموریت نمی گیرد. یکی از مسائلی که در دیدار سال قبل گفته شد، همین بود که عده ای از کارگران خدماتی می گفتند حق الزحمه خدماتشان چه می شود.

    *چون خود راه انداز مترو بوده ام، می گویم که مترو را نمی توان در همه بخش ها یکنواخت پیش برد و روشی اشتباه است و باید مرحله به مرحله و به صورت فازی خط را تکمیل و راه اندازی کرد. در دوره آقای قالیباف پول به گستردگی هفتاد کیلومتر در سه خط مترو پخش شد ولی درست توزیع نشد تا بتوان در بخش هایی مسافرگیری شود؛ پیشرفت خط ٦ با ٤٥ درصد و خط ٧ با 49 درصد و فرودگاه در حد ٧٠ درصد بود ولی هیچ کدام آماده مسافر گیری نبودند. این روش اشتباه، در دوره مردها نجفی و افشانی هم ادامه پیدا کرد.

    محسن هاشمی در باره خروج خود از شورای شهر و گزینش به عنوان شهردار پایتخت به روزنامه شرق گفت:بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند این کار ممکن است باعث ازهم پاشیدگی ش

    *اکثر شوخی های من جدی هست. اصلا خیلی حرف ها را نمی توان جدی گفت. بار منفی حرف ها هنگامی که با شوخی مي گوييم، گرفته می شود و کسی ناراحت نمی شود. اگر هم کسی ناراحت شد، می توان با توجه به اینکه شوخی بود عبور کرد. این شاخصه را آیت الله هاشمی هم داشتند؛ بعضا با شوخی واکنش‌ها می کردند.

    *(در پاسخ به این پرسش که: یکی از انتقادات به شورا این بود که جریان اصلاحات به جای اینکه دنبال کارکردن باشد، دنبال چیدن افراد خود در سمت های متفاوت بوده، قبول دارید؟ )قبول دارم و این واقعیت دارد؛ ولی مسئله این است که در چارچوب یک فعالیت هم افزا و یکسان نیست تا بتوانند کار را پیش ببرند و همگن نیستند و اثر مناسبی ندارد.

    اعتراف محسن هاشمی راجع به انتصابات اصلاح طلبانه

    *آقای افشانی جهت برداشتن و گذاشتن مدیرانش تحت فشار است و هر لحظه به او می گویند «به جای اینکه نیروهای قالیباف را بردارید، نیروهای نجفی را برمی دارید».

    جریانی که به عنوان نمونه اکثر شرکت شهرداری را در اختیار دارد و به همراه شهردار باید پاسخ گوی عملکرد باشد و شاید حرف دل شهردار همین باشد که من نمی توانم کار کنم؛ چون اکثر معاونان و مدیرانم را خودم گزینش نکردم. البته پرکاری شهردار هم مهم است و شهر به این صورت با شهردار هماهنگ می شود. شهردار باید از پنج صبح حضور داشته باشد و خود در میدان باشد.

    خبر آنلاین

    واژه های کلیدی: کربلا | شهردار | شهرداری | محسن هاشمی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار