دستگاه سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

دستگاه: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اراده کشور عزیزمان ایران و آذربایجان تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری‌ها است / روحانی

    رییس‌ جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ، روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران – باکو را بویژه در سالهای اخیر رو به توسعه دانست و با اشاره به پیوندهای تاریخی و علائق

    اراده کشور عزیزمان ایران و آذربایجان تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری‌ها است / روحانی

    روحانی : اراده کشور عزیزمان ایران و آذربایجان تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری ها است

    عبارات مهم : ایران

    رییس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ، روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران – باکو را بویژه در سالهای اخیر رو به توسعه دانست و با اشاره به پیوندهای تاریخی و علائق دینی و مذهبی یکسان دو کشور تاکید کرد: هر چه در مسیر گسترش مناسبات دو ملت تلاش کنیم هنوز از تاریخ علائق دو ملت عقب هستیم.

    به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در دیدار “الهام علی اف” رییس جمهور آذربایجان که جهت شرکت در اجلاس سه جانبه سران کشورهای ایران، روسیه و آذربایجان به کشورمان سفر کرده هست، گفت: بسیار خوشحالیم که امروز علاوه بر روابط دو جانبه پایتخت کشور عزیزمان ایران – باکو مناسبات سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان نیز مورد توجه و اهتمام مسئولان سه کشور واقع شده است است و پایتخت کشور عزیزمان ایران و باکو الگوی روابط چند جانبه و منطقه ای شده است اند.

    اراده کشور عزیزمان ایران و آذربایجان تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری‌ها است / روحانی

    روحانی با اشاره به اینکه روسای جمهور کشور عزیزمان ایران و آذربایجان در سال های اخیر ده بار با یکدیگر دیدار کرده اند، اظهار داشت: این نشان از اراده مسئولان دو کشور جهت توسعه، تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری های فی مابین است.

    رییس جمهور ملاقات ها و گفتگوهای مستمر هیأت های عالی رتبه دو کشور را مثبت ارزیابی و نتیجه های آن را در جهت توسعه و پیشرفت مناسبات و همکاری های فی مابین حائز اهمیت دانست و گفت: روابط تجاری و اقتصادی کشور عزیزمان ایران و آذربایجان پیشرفت و تحرک خوبی داشته و باید تلاش کنیم تا در جهت برطرف نیازهای دو طرف از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دو کشور بیش از پیش استفاده کنیم.

    رییس‌ جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ، روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران – باکو را بویژه در سالهای اخیر رو به توسعه دانست و با اشاره به پیوندهای تاریخی و علائق

    رییس جمهور تسهیل در تعرفه های گمرکی و توسعه روابط بانکی کشور عزیزمان ایران و آذربایجان را در گسترش همکاری ها و مراودات اقتصادی و تجاری فی مابین مهم دانست و گفت: توسعه روابط اقتصادی در گرو روابط بانکی خوب است و باید با تلاش مسئولان روابط بانکی دو کشور توسعه پیدا کند.

    روحانی سرمایه گذاری ها و همکاری های تجاری کشور عزیزمان ایران و آذربایجان در زمینه های متفاوت از جمله احداث کارخانه داروسازی و خودروسازی به وسیله کشور عزیزمان ایران در آذربایجان را مثبت دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آمادگی دارد تا همکاری های خود با آذربایجان در سایر بخش های صنعتی، کشاورزی، کشت فراسرزمینی، سوآپ انرژی در نفت و گاز و اکتشاف و استحصال نفت در حوزه دریای خزر، گسترش دهد.

    رییس جمهور با اشاره به ضرورت گسترش همکاری های کشور عزیزمان ایران و آذربایجان در بخش ترانزیت و حمل و نقل، خاطر نشان کرد: شروع فعالیت راه آهن آستارا – آستارا یگ گام مهم در توسعه همکاری های ترانزیتی کشور عزیزمان ایران و آذربایجان بشمار می رود.

    اراده کشور عزیزمان ایران و آذربایجان تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری‌ها است / روحانی

    روحانی احداث راه آهن رشت – آستارا به عنوان طرح یکسان کشور عزیزمان ایران و آذربایجان را گامی مهم در توسعه روابط ترانزیتی دو کشور در کریدور شمال – جنوب بیان کرد و افزود: از این خط ترانزیتی می توان جهت نقل و انتقال کالا از منطقه دریای عمان و خلیج فارس به منطقه قفقاز و اروپای شرقی استفاده کرد.

    رییس جمهور با اشاره به ضرورت استفاده از پول ملی در مراودات تجاری و اقتصادی کشور عزیزمان ایران و آذربایجان، گفت: دو کشور می توانند تبادلات تجاری خود را از طریق بانک های مرکزی با پول های ملی انجام دهند و حتی این روابط می تواند به صورت سه جانبه با سایر همسایگان نیز به انجام برسد.

    رییس‌ جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ، روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران – باکو را بویژه در سالهای اخیر رو به توسعه دانست و با اشاره به پیوندهای تاریخی و علائق

    روحانی با اشاره به همکاری های یکسان دو کشور در حوزه نفتی دریای خزر و توسعه روابط بانکی و سوآپ ارزی، گفت: روسای کمیسیون های یکسان دو کشور باید همانطور که تاکنون در جهت گسترش روابط تلاش کرده اند، همکاری های خود را در این راستا زیاد کردن دهند.

    رییس جمهور با تأکید بر اینکه ثبات و امنیت منطقه بسیار حائز اهمیت هست، گفت: امروز باید بیش از گذشته در جهت توسعه همکاری کشورهای منطقه جهت مبارزه با تروریسم تلاش کنیم.

    اراده کشور عزیزمان ایران و آذربایجان تقویت و تعمیق همه جانبه روابط و همکاری‌ها است / روحانی

    روحانی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران و آذربایجان باید رایزنیهای خود را در عرصه های متفاوت سیاسی، منطقه ای و بین المللی، گسترش دهند، اظهار داشت: امروز سوریه و یمن هر یک در نقطه ای قرار دارند که می بایست با تلاش های سیاسی ثبات را به این کشورها برگردانیم.

    رییس جمهور با بیان اینکه امروز مسلمانان میانمار بویژه مردم روهینگیا دچار فاجعه ای بزرگ شده است اند، تأکید کرد: وظیفه همه مسلمانان این است که به آوارگان در این کشور کمک کنند و در این راستا هماهنگی و همکاری های کشور عزیزمان ایران و آذربایجان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

    روحانی همچنین بر حل و فصل مناقشات میان کشورهای منطقه، در چارچوب مذاکره و مقررات بین المللی تأکید کرد و ادامه اختلافات موجود را به ضرر مردم و کشورهای منطقه دانست.

    الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان نیز در این دیدار با تقدیر از دعوت و میهمان نوازی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در برگزاری اجلاس سه جانبه سران کشورهای ایران، روسیه و آذربایجان، گفت: ملاقات و ارتباط پیوسته مقامات عالی رتبه کشور عزیزمان ایران و آذربایجان نشانه این است که روابط و همکاری های دو کشور با موفقیت در حال پیشرفت است.

    رییس جمهور آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از گسترش و تعمیق همکاری های سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان، گفت: توسعه مناسبات سه جانبه به نفع توسعه، ثبات و گسترش همکاری های سه کشور در زمینه حمل و نقل و کریدور شمال – جنوب است و مطمئناً زیر ساخت توسعه منطقه بوده و نتیجه های و آینده خوبی به همراه خواهد داشت.

    علی اف با بیان اینکه تاریخ، فرهنگ و دین یکسان به عنوان سرمایه ای بزرگ دو ملت کشور عزیزمان ایران و آذربایجان را با یکدیگر پیوند می دهد، گفت: ما باید بر پایه این ثروت عظیم، مناسبات و همکاری های خود را بیش از پیش گسترش دهیم.

    رییس جمهور آذربایجان با بیان اینکه اعتماد متقابل منجر به توسعه، تقویت و تعمیق همه جانبه روابط دو کشور خواهد بود، گفت: روابط و تبادلات تجاری دو کشور در سال های اخیر، بسیار خوب و قابل توجه بوده و جمهوری آذربایجان از برقراری روابط تجاری با کشور عزیزمان ایران با استفاده از ارزهای ملی استقبال می کند، در عین حالی که این روابط می تواند به طور سه جانبه میان با سایر همسایگان نیز برقرار شود.

    علی اف همکاری ها و سرمایه گذاری های یکسان دو کشور در بخش های متفاوت از جمله داروسازی و تولید ماشین را مثبت و موفق ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دو کشور در جهت گسترش حجم سرمایه گذاری های یکسان و تأمین نیازهای دو کشور استفاده کنیم.

    رییس جمهور آذربایجان با اشاره به ضرورت گسترش همکاری های کشور عزیزمان ایران و آذربایجان در بخش های متفاوت از جمله انرژی، همکاری در زمینه برق و استحصال از منابع نفتی خزر؛ و کریدور شمال و جنوب، گفت: همه توافقات جهت احداث راه آهن رشت – آستارا انجام شده است و در حال تکمیل است و همکاری های یکسان کشور عزیزمان ایران و آذربایجان در بخش حمل و نقل و ترانزیت می تواند به همکاری های گسترده بین المللی تبدیل شود.

    رییس جمهور آذربایجان روند مبارزه با تروریسم در منطقه را مثبت دانست و گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نقش بسزایی در برقراری ثبات و امنیت در منطقه و مبارزه با تروریسم داشته است.

    علی اف همچنین با اشاره به شرایط سخت مسلمانان میانمار گفت: آماده توسعه همکاری و همکاری با کشور عزیزمان ایران جهت ارسال کمک های انسان دوستانه به مردم این مناطق هستیم.

    واژه های کلیدی: ایران | همکاری | آذربایجان | آذربایجان | رییس جمهور | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار