دستگاه سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

دستگاه: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جریانی درحال هدایت کردن احمدی‌نژاد است ، گپ و گفت با چهره‌ای که احمدی‌

    یک صورت سیاسی اصولگرا تاکید دارد: احمدی نژاد می خواهد اگر روزی مثل بعضی مردها نقش اپوزیسیون را داشت بهانه بیاورند و به عوامل نظام بگوید «شما من را اپوزیسیون کرد

    جریانی درحال هدایت کردن احمدی‌نژاد است ، گپ و گفت با چهره‌ای که احمدی‌

    گپ و گفت با صورت ای که احمدی نژاد را شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران کرد /جریانی درحال هدایت کردن احمدی نژاد است

    عبارات مهم : سیاسی

    گپ و گفت با صورت ای که احمدی نژاد را شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران کرد /جریانی درحال هدایت کردن احمدی نژاد است /او دیگر ذکاوت سیاسی ندارد ولی خودشیفته است /می خواهند بنیان نظام را زیر پرسش ببرند

    یک صورت سیاسی اصولگرا تاکید دارد: احمدی نژاد می خواهد اگر روزی مثل بعضی مردها نقش اپوزیسیون را داشت بهانه بیاورند و به عوامل نظام بگوید «شما من را اپوزیسیون کردید». یعنی می خواهد در این قضایا شریک پیدا کند.

    امیررضا واعظ آشتیانی کسی است که می گوید احمدی نژاد را او شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران کرد ولی امروز قضاوت دیگری راجع به احمدی نژاد دارد و اعتقاد است: احمدی نژاد تلاش می کند اوپوزیسیون شود. به هر جهت باید مراقب بود فردا کسی را جهت این عنوان بهانه نکند.

    جریانی درحال هدایت کردن احمدی‌نژاد است ، گپ و گفت با چهره‌ای که احمدی‌

    مشروح گفتگوی نامه نیوز با این صورت اصولگرا را به بهانه جنجال آفرینی تازه احمدی نژادی ها بعد از آزادی بقایی از زندان را در ادامه بخوانید؛

    ***

    شما روزی طرفدار آقای احمدی نژاد بودید حمایت قاطع و صریحی از او داشتید، حتی گفته می شود بانی آنکه احمدی نژاد شهردار شد و از آن جایگاه پلی به ریاست جمهوری زد شما بودید، چه طور ظرف چهار سال یعنی از زمانی که آقای احمدی نژاد ریاست جمهوری را تحویل دارد باورها و اعتقاداتش نسبت به نظام 180 درجه عوض کردن کرد؟

    یک صورت سیاسی اصولگرا تاکید دارد: احمدی نژاد می خواهد اگر روزی مثل بعضی مردها نقش اپوزیسیون را داشت بهانه بیاورند و به عوامل نظام بگوید «شما من را اپوزیسیون کرد

    معتقدم جهت ارزیابی هر کسی باید تصویر چهار یا پنج سال گذشته او را کنار تصویر امروزش گذاشت. آن وقت روح معنویت افراد را می توان به دست آورد. من آقای احمدی نژاد را فرد با هوشی می دیدم و کسی می دانستم که اگر می خواهد تصمیمی بگیرد تحلیلی جهت اتخاذ این تصمیم دارد ولی در رفتارهای اخیرش احساس و برداشتم این است که دیگر آن تفکر و ذکاوت سیاسی در آقای احمدی نژاد وجود ندارد و کسی او را هدایت می کند و به طور راهبردی خط و مشی به او می دهد.

    احمدی نژاد زمانی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بود و از حق نگذریم در آن وقت خدمات صادقانه ای را به مردم می داد ولی فضای تصمیم گیری او خیلی دگرگون شده است هست. حضرت آقا قبل شکل گیری فضای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به آقای احمدی نژاد گفتند «صلاح شما نیست وارد این عرصه شوید».

    وقتی ولی امر و ولایت فقیه صلاح کسی را به او یادآور می شوند دقیقا این مسئله نشان می دهد که عمق قضیه چقدر می تواند جهت فردی که دارد این توصیه به او می شود مهم هست. بعد شاهد بودیم آقای احمدی نژاد نامه ای نوشت و اعلام کرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود، در واقع خودش را مرید نشان می دهد ولی در صحنه عمل اتفاقات دیگری می افتد. اینها همه پارادوکس های رفتاری است که من را به این نتیجه رساند که دیگر خود احمدی نژاد تصمیم گیر نیست.

    جریانی درحال هدایت کردن احمدی‌نژاد است ، گپ و گفت با چهره‌ای که احمدی‌

    احمدی نژاد از داخل کشور دارد هدایت می شود یا خارج از کشور؟

    خیر، داخلی هست. اصلا این نسبت ها به احمدی نژاد نمی چسبد که بگویند از خارج کشور مورد هدایت قرار می گیرد. هرچه است از اطرافیان او نشأت می گیرد.

    یعنی مشایی؟

    یک صورت سیاسی اصولگرا تاکید دارد: احمدی نژاد می خواهد اگر روزی مثل بعضی مردها نقش اپوزیسیون را داشت بهانه بیاورند و به عوامل نظام بگوید «شما من را اپوزیسیون کرد

    نام نمی برم ولی برداشتم این است که حلقه مشاوران احمدی نژاد دارند او را هدایت می کنند.

    خیلی ها وقت دولت نهم و دهم همین ایده را داشتند که اطرافیان مشغول هدایت احمدی نژاد هستند ولی بعد اعلام کردند خیر خود احمدی نژاد است و کسی پشت پرده وجود ندارد.

    این برداشت هم درست هست، خود من هم تصور می کردم احمدی نژاد است که دارد عده ای را بازی می دهد ولی الان اتفاقات طوری شده است که اعتقاد دارم حلقه مشاوران دارند او را به سمت و سوهایی هدایت می کنند. البته آن تحلیل اول نیز می تواند باشد. به عبارت دیگر امروز احمدی نژاد هم بازی می دهد و هم بازی می خورد.

    جریانی درحال هدایت کردن احمدی‌نژاد است ، گپ و گفت با چهره‌ای که احمدی‌

    چه منفعتی قرار است از این رفتارها نصیب احمدی نژاد و اطرافیانش شود؟ آیا او می خواهد انتقام ردصلاحیت شدنش را در انتخابات ریاست جمهوری از نظام بگیرد؟

    احمدی نژاد می خواهد اگر روزی مثل بعضی مردها نقش اپوزیسیون را داشت بهانه بیاورند و به عوامل نظام بگوید «شما من را اپوزیسیون کردید». یعنی می خواهد در این قضایا شریک پیدا کند.

    آیا احمدی نژاد همچنان 25 میلیون رأی در کشور دارد؟

    از اینکه احمدی نژاد طرفدارانی در کشور دارد شکی نیست بنابراین کسانی که می گویند احمدی نژاد به تاریخ پیوست، تمام شد، افول کرد و دیگر طرفداری ندارد، اشتباه می کنند. ولی احمدی نژاد با تصور آنکه طرفداران زیادی دارد می خواهد آنها را لیدری کند و در این لیدری، عنوان عدالت خواهی را به یدک بکشد. منتهای مراتب آقای احمدی نژاد نباید خودشیفته باشد، فکر کند خودش تنها کسی است که در کشور عزیزمان ایران طرفدار دارد، خیر شخصیت ها، جریانات و گروه های سیاسی دیگری هم هستند که طرفدران خودشان را دارند.

    برخی این تحلیل را دارند که احمدی نژاد اعتقاد است «فضای سیاسی کشور در آینده نزدیک عوض می شود و بر اساس همین اعتقاد می خواهد جهت آن فضای سیاسی نقش لیدری ایفا کند»، نظر شما چیست؟

    همین انتخابات ریاست جمهوری سال 96 معیار خوبی می تواند جهت قضاوت باشد. 16 میلیون نفر به نامزدهای اصولگرا رأی دادند، البته یک بخش قابل توجهی از پایگاه اجتماعی اصولگرایان نیز به آقای روحانی رأی دادند چون صلاح می دیدند که آقای روحانی رأی بیاورد، در کنار اینها کسانی هم که به اصلاح طلبان رأی می دهند و پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان محسوب می شوند بودند که آن جمعیت 23.5 میلیون نفری را در حمایت از آقای روحانی شکل دادند. نسبت پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان نیز با احمدی نژاد روشن است و قطعا گرایشی به احمدی نژاد ندارند. در مجموع کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری رأی دادند طرفدار آقای احمدی نژاد نیستند. حالا به فرض فضای سیاسی کشور عوض کردن کند، این فضای سیاسی که محدود به آقای احمدی نژاد نمی شود. بعد آقای احمدی نژاد نباید این ادعا را داشته باشد که لیدر آینده فضای سیاسی کشور است.

    آقای مشایی بعد از دستگیری آقای بقایی اعلام کرد «چشمانم باز شد»، آقای بقایی هم هنگامی که از زندان آمد بیرون شروع به طرح انتقادهای تند نسبت به نظام کرد و گفت «ما خون ندادیم که فاسدان روی کار بیایند»، آقای احمدی نژاد هم که محکم پشت آنها است و نشان داده حاضر است هر نوع هزینه ای را بدهد، واقعا در ذهن آقای احمدی نژاد، مشایی و بقایی چه می گذرد؟

    آنها دارند تلاش می کنند اپوزیسیون بشوند. به هر جهت باید مراقب بود کسی را جهت این عنوان بهانه نکنند.

    چرا جهت اپوزیسیون شدن این قدر با سرعت زیاد حرکت می کنند؟

    باید این واقعیت را بپذیریم که حس جاه طلبی و قدرت در بعضی افراد به گونه ای رسوخ می کند که باورشان این می شود فقط گروه و تشکل آنها است که می تواند محوریت عدالت و گفتمان انقلاب را در اختیار داشته باشد. اعتقاد دارم از طرح حرف هایی که جز ضرر جهت مجموعه ارزش های نظام و انقلاب حاصل دیگری ندارد باید پرهیز کرد. بعضی معتقدند باید حقایق گفته شد ولی بازگویی حقایق با سیاه نمایی تفاوت می کند. آقای بقایی بعد از آزادی گفته «در سلولم فلان فرد بوده یا آقای اژه ای دروغگو است» اگر قانون محترم است بنابراین هر گونه تهمت زدن و سیاه نمایی باید طبق قانون مورد پیگیری قرار بگیرد. هر کس سندی دارد که یک آقایی در دوره مدیریتش مدام دروغ می گفته یا در زندان های کشور دارد این اتفاقات می افتد، مستندات خودش را باید به مرجع ذی صلاح قضایی ارائه دهد. کسانی که می خواهند با سیاه نمایی خودی نشان دهند و بگویند «حکومت ظلم و جور هست، مردم می خواهیم واقعیت ها را بگوییم تا شما را نجات دهیم»، بدانند این حرف ها زیبنده کسانی نیست که خودشان روزی در این مملکت مسئولیت داشتند.

    اگر قرار باشد تقسیم این اتفاقات انجام شود مطمئن باشند سهمی هم به آنها می رسد. بعد باید مراقب باشند و جهت مناصب چند روزه دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سئوال نبرند. ولی گویا مردها همه چیز را فراموش کردند و دارند به سمت و سویی می روند که بنیان نظام را زیر سئوال ببرند، این کارها با گفتمان امام و رهبری و ارزش های نظام منافات دارد.

    واژه های کلیدی: سیاسی | احمدی نژاد | احمدی نژاد | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار